مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۵ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخوردپراید با موتورسیکلت ۲ کشته برجای گذاشت / کشف ۸ تن خیار شور غیربهداشتی  در خاشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه ۵ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

برخوردپراید با موتورسیکلت ۲ کشته برجای گذاشت 

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان  گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور چابهار - نوبندیان محدوده روستای "سیتار" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.
سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه راکب (۳۹ ساله) و ترک نشین موتورسیکلت (۳۶ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و اجساد با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرده است.

کشف ۸ تن خیار شور غیربهداشتی  در خاش

سرهنگ "ابراهیم کوچک زائی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: با کسب خبری مبنی بر مبنی بر دپو مقادیر زیادی خیار شور غیربهداشتی در یک واحد صنفی متلخف در شهر خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری امام خمینی (ره) با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه تیمی از ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان وارد عمل شدند.

سرهنگ کوچک زائی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده در بازرسی از این واحد صنفی متخلف مقدار ۸ تن خیار شور غیربهداشتی کشف و با هماهنگی مقام قضائی محل را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به امحاء خیارشور‌ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق  

سرهنگ غلامرضا توکلی فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی منتهی به شهر سیب و سوران به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به معرفی راننده خودرو به مقام قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی این معضل بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در "جکیگور"

سرهنگ "سیامک مرادی" فرمانده انتظامی شهرستان سرباز  در خصوص انتشار کلیپی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با موضوع "مصادره غیرقانونی اجناس؛ شکستن قفل مغازه‌ها و اعتصاب کاسبان جکیگور" گفت: بیست و سوم تیرماه سال جاری ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی یک انبار دپو کالا‌های قاچاق را در بخش"جکیگور" شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی لازم قضائی در بازرسی از این انبار ۱۹۵۶ جفت انواع کفش و ۱۷ کیسه البسه استوکی، ۱۱۸ دستگاه موتورجوش قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به معرفی فرد متخلف به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام شود. 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار